Local: (252) 473-1110
COASTAL BLOOMS FLORIST
FULL SERVICE FLORIST SERVING MANTEO NC AND THE SURROUNDING OUTER BANKS AREA ~ Order Flowers Now from Our Website!
417 Agona Street Manteo, NC 27954    Local: (252) 473-1110
Customer Reviews
COASTAL BLOOMS FLORIST
Local Manteo, NC florist
Average Customer Rating: 4.8 of 5 stars. (61 reviews)
Date: Apr 24, 2019
Name:

State/Province: NC

Lovely arrangement. Fresh. Wonderfully crafted.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Apr 27, 2019, 6:25 am

Thank you for your review!
Date: Apr 17, 2019
Name:

State/Province: GA

Loved the flowers and staff
Dana Lisenby's Reply:
Date: Apr 27, 2019, 6:24 am

Thank you for taking the time to leave a review!
Date: Apr 03, 2019
Name:

State/Province: NE

The flowers that were delivered were beautiful, and the recipient loved them!
Date: Feb 28, 2019
Name:

State/Province: MI

Service was prompt, the flowers were fresh and lasted well over a week. My wife expressed how nice they looked.
Date: Feb 28, 2019
Name:

State/Province: NC

I was very pleased with the arrangement I ordered! They arrived before 11 am and were exactly like the picture! I will definitely be shopping here again for flowers! I highly recommend this shop!
Date: Feb 27, 2019
Name:

State/Province: NC

Flowers were absolutely beautiful.
Date: Dec 21, 2018
Name:

State/Province: IT

On the Winter Solstice, between us we made a great lady very happy. Thank you for phoning her first, she is delighted with them, and going to get someone to photograph them and forward me a picture. Happy Christmas all.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Dec 23, 2018, 11:01 am

Thank you for the review.
Liz howell's Reply:
Date: Dec 23, 2018, 1:15 pm

The photo of the flowers showed a real burst of Christmas cheer, thank you.
Date: Dec 05, 2018
Name:

State/Province: VA

The arrangement did not look at all like what I ordered. Too much "filler" and one-sided, Gerber daisies wilted. To pay $100. , I was dissatisfied when I saw it.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Dec 05, 2018, 10:20 am

Hello Mrs. Nancy. Thank you for leaving me a review. I am sorry you were not satisfied with the arrangement. I do offer a 100% satisfaction guarantee and I am more than happy to replace the order or refund you your money. Please feel free to contact me at your convenience. I have also called you and left a message to address this problem with you. I look forward to talking with you. Thank you again. Sincerely, Dana Lisenby
Dana Lisenby's Reply:
Date: Dec 23, 2018, 10:59 am

Mrs. Nancy, I have made a couple attempts to contact you. I have refunded your money for the cost of the arrangement. Once again I am so sorry you were so dissatisfied. I honestly did the best I could to get the actual arrangement as similar to the picture as possible. I mentioned to you on the phone I didn't have the exact container but I had one similar and you agreed. Also, the floral recipe that defines each arrangement on the website described it as "one sided" which is how I designed it. Please allow 7-10 business days to see your refund. Best, Dana Lisenby
Date: Nov 04, 2018
Name:

State/Province: NC

The arrangement was truly beautidul!
Date: Oct 30, 2018
Name:

State/Province: NC

Flowers were fresh and lasted well over a week. Delivery was on time.
Date: Sep 08, 2018
Name:

State/Province: NC

Beautiful arrangement!
Date: Aug 31, 2018
Name:

State/Province: NC

Easy to order, flowers were exactly what I wanted, delivery was timely. I would definitely order from Coastal Blooms again.
Date: Aug 28, 2018
Name:

State/Province: NC

I received a beautiful floral arrangement from Coastal Blooms! Thank you so very much.
Date: Aug 17, 2018
Name:

State/Province: VA

Overall very pleased. Product delivered on time and was very good quality
Date: Jul 07, 2018
Name:

State/Province: NC

I'm thankful my sweet boyfriend always chooses Coastal Blooms when he wants to send me flowers. The arrangements are breathtaking and last for a long time. This time my boyfriend picked out flowers and chocolates from CB - what a great surprise! He had them sent to my work, but I was out sick and the owner delivered them to my house instead - great customer service! I highly recommend Coastal Blooms.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Jul 18, 2018, 8:40 am

Thank you so much for taking the time to leave a review!! I hope you enjoyed your flowers! :)
Date: Jun 19, 2018
Name:

State/Province: CO

What an amazing experience. I ordered some flowers to be placed at a gravesite in the area. The owner of the florist was great, she called me to talk about the best flowers to take out there and then sent me pictures before and after placing the flowers. They look amazing out there. I'm thankful for the time they put into this for me. I will be using you guys in the future. Thank you so much!
Date: May 24, 2018
Name:

State/Province: MI

~
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 24, 2018, 8:06 am

Thank you for leaving a review! I strive for 100% customer satisfaction! I encourage our customers to please contact us if there is anything we can do to make your experience with us nothing less than 5 stars!!
Date: May 23, 2018
Name:

State/Province: NC

First class service and bright beautiful flowers
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 24, 2018, 7:36 am

Thank you so much for leaving a review!! I'm so happy she liked the flowers!! Hope you will call again!
Date: May 21, 2018
Name:

State/Province: NC

I absolutely loved the plant I received last Friday. Not only was it a surprise but a beautiful gift it was! I received much praise from both colleagues and family members. Thanks again and will definitely be in touch should and when I need a florist.
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 24, 2018, 7:14 am

Thank you so much!!! I appreciate you taking the time to leave a review!! I hope you enjoy your plant!
Date: May 15, 2018
Name:

State/Province: NC

The flowers were absolutely beautiful! For future reference for deliveries to Nancy Darr in Nags Head, please note I am allergic to daisies.
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 24, 2018, 7:37 am

Thank you for leaving a review!! I apologize if we used daisies and we will certainly make a note of your allergy.
Nancy Darr's Reply:
Date: May 24, 2018, 8:22 am

No problem. I should have stated I am allergic to lilies, not daisies. My error.
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 24, 2018, 8:23 am

Yes ma'am. Thank you!
Date: May 14, 2018
Name:

State/Province: NC

The Mother’s Day floral arrangement was beautiful. And the delivery service was very friendly and efficient.
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 14, 2018, 8:00 am

Thank you so much for leaving a review!! I am thrilled you are pleased with your flowers! I hope you had a Happy Mother's Day!!
Date: May 13, 2018
Name:

State/Province: NC

The arrangement was absolutely gorgeous and unique. A perfect combination of flowers and shades of yellow and purple. Everything was absolutely perfect!
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 13, 2018, 7:29 pm

Thank you for leaving a review!! I'm thrilled you were happy!! Hope you had a Happy Mother's Day!!
Date: May 09, 2018
Name:

State/Province: VA

Costal Blooms was wonderful. They experienced a problem with my order, but reached out in a professional and timely manner. I would order from them again any time.
Dana Lisenby's Reply:
Date: May 10, 2018, 8:08 pm

Thank you so much for taking the time to leave a review! Unfortunately "life" happens and sometimes we have to make changes. Thank you for being so understanding! We look forward to serving you in the future!
Date: Apr 23, 2018
Name:

State/Province: NC

We LOVED the beautiful corsages and boutonnieres you made for the prom last weekend. They were stunning and the kids really enjoyed them. Thank you for all your hard work to make our kids' prom so special!
Date: Apr 12, 2018
Name:

State/Province: VA

Disappointed. I paid $6 extra for my candy bouquet to include 2 balloons. The delivered bouquet had no balloons and no card. They only knew it came from me because I called and told them. Won't use this company again.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Apr 13, 2018, 6:55 am

Thank you for taking the time to leave a review. We did deliver as you requested. It did include 2 balloons and a card. I left them at the front door as you instructed and secured the balloons as much as I could. They must have blown away. I almost didn't leave them because I was worried about that happening. I would have gladly replaced them had you contacted me. I will be happy to refund your money for the balloons. I take a lot of pride in my business and always offer a 100% satisfaction guarantee but I can't fix a problem if I am not aware of it.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Apr 23, 2018, 10:52 am

Dear Mr. Ross, I have refunded you the money for the balloons. I appreciate you notifying of the problem. I assure you the balloons along with the greeting card was delivered with the candy bouquet. I hoped I had secured them so they would not blow away but clearly I didn't and I apologize sincerely. I hope you will reconsider allowing us to serve you in the future. Thank you.
Date: Mar 18, 2018
Name:

State/Province: CA

Very satisfied with my order.
Dana's Reply:
Date: Mar 22, 2018, 9:43 pm

Thank you for taking the time to leave a review! I am glad you were satisfied with your order! We appreciate your business!!
Date: Mar 12, 2018
Name:

State/Province: CA

Excellent all the way around!!!!!
Dana Lisenby's Reply:
Date: Mar 15, 2018, 1:58 pm

Thank you so much!! We appreciate you taking the time to leave a review!!
Date: Feb 28, 2018
Name:

State/Province: NC

Great service! Always a pleasure buying from Coastal Blooms!
Dana Lisenby's Reply:
Date: Mar 15, 2018, 2:01 pm

Thank you so much for taking the time to leave a review! We appreciate your business!
Date: Feb 27, 2018
Name:

State/Province: NC

Flowers were beautifully arranged and fresh. Delivery time was excellent. Courteous service. Would reccomend this florist.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Feb 27, 2018, 8:49 am

Thank you so much for taking the time to leave a review!! I sincerely appreciate your business!
Date: Feb 22, 2018
Name:

State/Province: NC

Beautiful arrangement of pink,purple and lavender flowers with lovely lavender ribbon around vase...was a birthday gift...I was very pleased as was the sender when I told her how very nice they were...a burst of Spring in Winter...thank you.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Feb 22, 2018, 10:45 am

Thank you Mrs. Patricia for taking the time to leave a review!! I am happy to hear you were pleased!! Hope you had a wonderful birthday!!
Date: Feb 18, 2018
Name:

State/Province: NC

The arrangement was beautiful. An array of different flowers. Each bloom looked fresh. Recd timely.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Feb 18, 2018, 9:49 pm

Thank you so much!!
Date: Feb 17, 2018
Name:

State/Province: NC

Amazing service and my wife loved the bouquet. Thank you
Dana Lisenby's Reply:
Date: Feb 18, 2018, 9:50 pm

Thank you so much!! We appreciate your business!!
Date: Feb 13, 2018
Name:

State/Province: NC

My wife loved the great arrangement y'all made. Thank you for doing such an excellent job!
Date: Dec 29, 2017
Name:

State/Province: NC

Well Done !!
Dana Lisenby's Reply:
Date: Dec 29, 2017, 2:18 pm

Thank you!!
Date: Oct 24, 2017
Name:

State/Province: CO

Beautiful arrangement just as depicted on website. Thanks!
Date: Oct 14, 2017
Name:

State/Province: NC

Very nice folks to deal with. They overlooked the candy on the order (it was an honest mistake). When I spoke to them they refunded the cost of the candy, and delivered a couple of sample boxes to my wife as well. High marks for honesty, accepting responsibility for the mistake and going out of their way to make it for it. I don't order flowers often, but I will be ordering from you in the future. Thank you for your great service!
Dana's Reply:
Date: Oct 22, 2017, 9:43 am

Thank you for taking the time to leave us a review! We look forward to serving you in the future!
Date: Sep 04, 2017
Name:

State/Province: NC

The flowers I received were so simple and beautiful. The arrangement was exactly my style and all of the plants used were very fresh. I loved it!
Dana 's Reply:
Date: Sep 04, 2017, 10:20 am

Thank you for taking the time to leave us a review. It was our pleasure! I am so happy you enjoyed your flowers!
Date: Jul 27, 2017
Name:

State/Province: NC

Great, professional service...My friends said the arrangement was beautiful, the chocolates fabo
Dana Lisenby's Reply:
Date: Aug 04, 2017, 10:33 am

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We appreciate your business.
Date: Jul 13, 2017
Name:

State/Province: NC

I placed my order first thing this morning and was contacted regarding the flowers that were being traded from what was noted in the photo soon after. I appreciated that! My friends just sent me a photo of the arrangement, it was beautiful and much appreciated. Thank you!
Date: Jul 12, 2017
Name:

State/Province: CA

Good service, they called me to confirm some things about the flowers and they were received by my friend. I did order a balloon and I did confirm the balloon over the phone but still did not receive it, so for that, a 3 as I believe that fulfilling the order is the most important thing.
Dana Lisenby's Reply:
Date: Jul 13, 2017, 4:14 am

Dear Dani, We apologize for the error. I have fresh flowers delivered 4 days a week to ensure freshness and quality. The flowers I used were delivered fresh the same day they were delivered to your loved one and I added extra flowers due to the substitutions that we agreed on. Our flower truck was late arriving and in our rush to get the arrangement delivered as soon as possible, we overlooked the balloon on the order. I sincerely apologize for the oversight and will be happy to deliver it today and refund you the cost of the balloon. Sincerely, Coastal Blooms Florist
Dana Lisenby's Reply:
Date: Jul 13, 2017, 4:14 am

Dear Dani, We apologize for the error. I have fresh flowers delivered 4 days a week to ensure freshness and quality. The flowers I used were delivered fresh the same day they were delivered to your loved one and I added extra flowers due to the substitutions that we agreed on. Our flower truck was late arriving and in our rush to get the arrangement delivered as soon as possible, we overlooked the balloon on the order. I sincerely apologize for the oversight and will be happy to deliver it today and refund you the cost of the balloon. Sincerely, Coastal Blooms Florist
Date: May 30, 2017
Name:

State/Province: VA

She did an amazing job for our wedding. Customer service was wonderful and the quality of the floral arrangements were superb. Everyone commented that the simple green herbs and succulents were so complimentary to the venue and other decorations.
Date: May 23, 2017
Name:

State/Province: VA

This was the second time I have ordered from Coastal Blooms. Both times I received excellent customer service and many compliments on the flowers that were ordered. The recipient of this particular order commented to me that the flowers were gorgeous even a wekk after delivery!
Dana Wilson Lisenby's Reply:
Date: May 24, 2017, 10:11 am

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We strive for excellence customer satisfaction and are happy everyone was so pleased. :)
Date: May 13, 2017
Name:

State/Province: NH

Coastal Blooms is amazing! Great customer service arranging a delivery from so far away to our family in town. They took a personal interest in our order, created a lovely arrangement of flowers, and delivered promptly.
Date: May 10, 2017
Name:

State/Province: NC

Dana was absolutely wonderful to work with during the planning of my daughter's wedding. The bouquets, the flower arrangements used for the ceremony, and reception were beautiful. Everything turned out exactly as we wanted. She did an awesome job with the flowers and went above and beyond helping us to pull everything together for the wedding & reception. I will definitely use Coastal Blooms again. Thank you Dana!
Date: Jan 22, 2017
Name:

State/Province: NC

Delivery fellow was great, but the flowers themselves were not at the peak of their beauty or freshness, and lasted for only two days after delivery -- even though they were kept watered and away from heat.
Dana Lisenby, Owner's Reply:
Date: Jan 22, 2017, 7:41 pm

Thank you for taking the time to leave us a review. I'm sorry you were not satisfied. We offer a 100% satisfaction guarantee to our customers. We will be happy to replace your order. Please contact us at 252-473-1110 and we will arrange a replacement. Thank you again.
Date: Jan 02, 2017
Name:

State/Province: NC

Excellent home town service!!!
Date: Dec 05, 2016
Name:

State/Province: VA

I was thrilled to find this company, COASTAL BLOOMS, fulfilled my request online and delivered to a family member a delicious basket for the occasion. I will definitely use them again.
Dana Lisenby, Owner's Reply:
Date: Dec 07, 2016, 8:58 am

Thank you so much for taking time to leave us a review! We are thrilled you found us too!
Date: Dec 03, 2016
Name:

State/Province: NC

Awesome customer service
Dana Lisenby, Owner's Reply:
Date: Dec 07, 2016, 8:59 am

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We appreciate you choosing Coastal Blooms Florist!
Date: Nov 23, 2016
Name:

State/Province: NC

I only have good things to say about this company. Professional, courteous and easy to work with. Thankful to have such a good florist nearby.
Date: Nov 10, 2016
Name:

State/Province: NC

Received good communication over the phone about my order and the delivery person was nice.
Date: Sep 01, 2016
Name:

State/Province: NC

The delivery was so fast! The flowers were so beautiful! When I send flowers from here I know the person will know I care because the flowers are always done so perfectly!
Date: Aug 24, 2016
Name:

State/Province: FL

Beautiful arrangement. The receipent was very pleased and sent me a photo of the arrangement. Thank you. It was nicer than I had hoped for!
Dana's Reply:
Date: Aug 24, 2016, 10:12 am

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your business and look forward to serving you in the future!
Date: May 06, 2016
Name:

State/Province: NC

I cannot express my gratitude to Coastal Blooms Florist. Exceptional customer service and quality. I received a picture of the beautiful arrangement from my mother-in-law and she was so very happy with me! I am sure the picture doesn't do it justice. But even from many, many miles away Coastal Blooms helped to deliver a smile!
Date: May 06, 2016
Name:

State/Province: NC

I cannot express my gratitude to Coastal Blooms Florist. Exceptional customer service and quality. I received a picture of the beautiful arrangement from my mother-in-law and she was so very happy with me! Even from many, many miles away Coastal Blooms helped to deliver a smile!
Date: Apr 17, 2016
Name:

State/Province: NC

The staff is wonderful. Very accommodating and knowledgeable.
Date: Mar 18, 2016
Name:

State/Province: NC

I would recommend them to anyone! I was lucky someone told me about them! They delivered some beautiful flowers to my Grandpa in just a few minutes! She was very helpful with suggesting types of flowers that would bring him the most joy!
Date: Mar 08, 2016
Name:

State/Province: VA

Great Website and Facebook Pages! Thank you for your Outstanding help and Beautiful flower arrangements!
Date: Mar 08, 2016
Name:

State/Province: VA

Great Website and Facebook Pages! Thank you for your Outstanding help and Beautiful flower arrangements!

Flower Delivery To Manteo, NC
See Delivery Areas

Facebook Google Business Page Google+

COASTAL BLOOMS FLORIST
417 Agona Street
Manteo, NC. 27954
Local: (252) 473-1110

All prices shown in US dollars

American Express
MasterCard
Visa
Discover

PayPal
Apple Pay
Google Pay

web12-att